Nedtælling til jul

Nedtælling til jul Julen står for døren. December er her næsten, og snart kan du begynde den officielle nedtælling til juleaften. Med en online julekalender til din virksomhed, kan du gøre nedtællingen til en sjov oplevelse for dine kunder og medarbejdere.

Med en nedtælling til jul kan du markedsføre din virksomhed på en sjov og ny måde! En julekalender kan skabe nye kunder og synliggøre din virksomhed op til jul, så den skiller sig ud fra mængden. En kalender gør også ventetiden op til juleaften til en sjov oplevelse, hvor du kan komme tættere på dine kunder og skabe gode kundeforhold. En julekalender vil også give flere likes og følgere på Facebook, hvor deltagerne ofte kommenterer og deler julekalenderen på deres egen Facebookside. På den måde får du en masse nye deltagere til din kalender, og flere klik på din hjemmeside.

Nedtælling til jul med en quiz

vores online julekalender fungerer som en daglig quiz, hvor du samtidig kan udlodde fede præmier til dine deltagere, og dele rabatter og tilbud på udvalgte produkter. Hver dag fra den 1. til den 24. december, vil en ny låge blive åbnet i kalenderen. Deltagerne skal svare på spørgsmålet bag lågen, og hvert korrekt svar øger deres chance for at vinde præmier! Det er op til dig at bestemme, om der skal uddeles en præmie hver dag frem til juleaften, eller om der blot skal være én stor præmie, når kalenderen er slut. Måske bliver vinderen fundet på juleaftensdag?

Har du også overvejet at få en julekalender til dine ansatte? På den måde kan du lave intern nedtælling til jul i virksomheden, som kan bringe julestemning og engagement i julemåneden, og samtidig giver du dine ansatte muligheden for at vinde fede præmier, som kan gøre det ekstra sjovt på arbejdet i dagene op til juleaften. Med en julekalender bliver juletiden lidt sødere, og dine ansatte vil uden tvivl værdsætte det.

Julekalender gratis demo

Julekalendere har længe været en del af julehøjtiden i Skandinavien og Tyskland. Forretninger og virksomheder er ligeledes begyndt at bruge kalenderne som en markedsføringsstrategi, og med god grund! Ved at lave en nedtælling gennem en julekalender kan virksomheden synliggøre deres produkter og ydelser, og samtidig skabe en større kundekreds og et tættere forhold til eksisterende kunder. Derudover kan en julekalender også generere mere trafik på virksomhedens hjemmeside og facebookside, og flere tilmeldinger til deres nyhedsbrev. Når kalenderen er afskuttet, kan virksomheden med fordel opretholde kommunikationen med kunderne gennem Facebook såvel som email.

Julen er en tid fuld af glæde, kærlighed og gaver. Mange bruger dagene sammen med familie og venner, hvor de spiser lækker mad og giver gaver til dem de elsker. På samme måde er julen den perfekte anledning for virksomheder til at vise sine kunder hvor meget de værdsætter dem. Med en julekalender kan du forkæle dine kunder med rabatter og tilbud, og samtidig give dem chancen for at vinde fede præmier, mens de hygger sig med at besvare spørgsmål.

Der findes mange forskellige slags julekalendere. Du kan få julekalendere i form af små chokolader, søde billeder, episoder i fjernsynet, gaver, og meget andet til at gøre dagene op til juleaften lidt sjovere. En online julekalender kan hjælpe din virksomhed med at skille sig ud fra mængden, især i juletiden, hvor det ofte kan være en jungle at finde rundt i, og hvor det kan være svært at få kundens opmærksomhed. En julekalender gør det lidt sjovere at vente på juleaften, og skaber en mere personlig oplevelse for nye og eksisterende kunder, som de helt sikkert vil værdsætte!

Du kan finde julekalender i alle former og størrelser, og de kan bruges på utallige måder. Det som de dog alle har til fælles, er at de giver noget. Det betyder at en julekalender er en genial måde for dig som virksomhed at uddele ting til dine kunder! En kalender kan således bringe dine kunder tættere på din virksomhed, og samtidig skabe større omsætning.

Hvis du vælger at lave en julekalender til din virksomhed, kan du vælge imellem flere forskellige skabeloner, eller du kan vælge at designe din helt egen. Vælg derefter spørgsmål som har relevans i forhold til dine produkter og ydelser, så dine kunder kan lære din virksomhed bedre at kende, mens de quizzer! Hver dag i december frem til juleaften, kan deltagerne åbne en ny låge med et spændende spørgsmål, som de skal besvare. Find en fed præmie, for at få endnu flere deltagere til din digital julekalender.

Ud over at skabe et større kundenetværk til din virksomhed, kan nedtælling til jul også hjælpe dig med at skabe en tættere kontakt til din eksisterende kundekreds. Gennem julekalenderen kan deltagerne udfordre dem selv ved at besvare sjove spørgsmål om din virksomhed. Det er en interaktiv konkurrence, hvor du har en fantastisk mulighed for at lære dine kunder bedre at kende, og skabe en tæt og tillidsfuld relation mellem kunder og virksomhed. Du vil også få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev, samt flere følgere på Facebook. Gennem disse platforme kan du opretholde den gode kontakt til dine kunder, give dem tilbud og rabatter og vigtige informationer om din forretning, selv efter at julekalenderen er afsluttet. Husk at holde dem opdateret med jævne mellemrum – dog ikke for ofte. Hvis du sender for mange emails, risikerer du at dine tilmeldte kunder bliver irriterede eller afmelder sig nyhedsbrevet. Det samme gælder naturligvis dine følgere på Facebook. Hold dem opdaterede med relevante posts og nyheder, men find den gode balance, så du hverken poster for ofte eller for sjældent.

Du vælger selv om du vil lave nedtælling til jul til dine kunder eller ansatte. En kalender til dine ansatte skaber mere arbejdsglæde og engagement i julemåneden, og giver julestemningen et ekstra pift – og så får det med garanti konkurrencemennesket op i de fleste!